Thursday, January 29, 2009

Vargo - Chillout Session Vol. 4 (Cd 2)

Artist: Vargo
Album: Chillout Session Vol. 4 (Cd 2)
Vargo Chillout Session Vol. 4 (Cd 2)
Tracklist :
  • The Moment

Translation from Lithuanian to Englsih .?

I just looking for some who can translate the following page from Lithuanian to English please .
nes as nematau jokios prasmes niekur begti, juk ir neturiu nuo ko,tiesa ?tu nenori matyti mano pasaulio, tu net nenori isigilinti,pazvelgti giliau.. tu tiesiog nori jog viska pateikciau tiesiai ir sausai-jokiu uzuolanku,jokios psichologijos.. nemanau jog kazkas vel pasikeistu jei tau pasakyciau jog tu man reiski kur kas daugiau nei apskritai gali isivaizduoti? ar kazkas bent kiek pasikeistu jei istarciau jog as myliu tave??? tikriausiai ir vel reikalautum daugiau.. jausmu neimanoma isreiksti zodziais, juos galima tik parodyti.. o galbut tu zinai koki nors jausmu zodyna...?? kiekvienas savo jausmus isreiskia skirtingai, tik sirdis gali jausti vienodai.. ar tu jauti tai? kiek kartu as tau kartoju jog tu man tapai angelu,kuris pazadino mane ir suteike man nauja vilti.. vilti tiketi jog galbut salia ir yra tas zmogus, kurio as taip ilgai ieskojau.. tu ateidavau i mano sapnus, bet as nezinojau tavo vardo.. galbut tu ir esi Alanas..? laikas suveda, laikas
parodo, laikas leidzia.. bet juk tas pats laikas ir isskiria,sugriauna, bet gydo? sitie zodziai turi gilia prasme.. nemanau jog kokia nors kompiuterine programa pades tau isversti mano jausmus.. tokios dar niekas nesukure.. na tai ka,daviau darbo visai nakciai ? ))) turesi vargo, tikiuos uzteks ir kantrybes )) o as atsibusiu ryt ryte su viltimi jog tau nors kiek tapo aiskiau..

No comments: